Zonneprint 2

Weer een zonneprint ,deze keer bewerkt met organza en een kantpatroon gemaakt op soluvlies.

De organza is gedeeltelijk weggesmolten met de heatgun.

 

 

UITDAGING.

ZONNEPRINT

DETAIL ZONNEPRINT

Over marlottepennings

Ik ben een liefhebber van textiel en wil daarin allerlei nieuwe technieken ontdekken en uitproberen en wil dat laten zien , art-quilts hebben mijn voorkeur, maar ook andere creatieve uitingen hebben mijn aandacht .
Dit bericht werd geplaatst in ARTQUILT, Textielkunst, Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Zonneprint 2

  1. hannie zegt:

    Ook nu weer prachtige prints . Mooi de subtiele bewerkingen. Maak je de zonneprints met dat speciale middel?

  2. marlottepennings zegt:

    Ik heb een speciale verf gebruikt .Ik heb zelf deze verf niet en weet niet precies welke het was .,maar kan het wel navragen

Geef een reactie

